Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe werken de self-servicetijden?

Tijdens self-servicetijden kun je jouw object halen, brengen of bezoeken bij jouw stalling wanneer de beheerder niet aanwezig is. Hierdoor kan de stalling extra ruime openingstijden hanteren en heb jij dus veel mogelijkheden te halen of brengen. Erg handig dus!

Bij aankomst op de locatie staat aangegeven waar jij jouw object kan halen, brengen of bezoeken, de rest doet de beheerder buiten de openingstijden.

Wil je jouw reservesleutel meenemen of brengen? Maak dan een afspraak op beheerde tijden

Geen toegang zonder een afspraak

Je krijgt alleen toegang tot de locatie wanneer je ook daadwerkelijk een afspraak hebt gemaakt in Mijn Stalling31. Zonder afspraak en buiten openingstijden heb je geen toegang tot de stalling.

Automatisch hek met persoonlijke toegang

Tijdens self-servicetijden is de stallingslocatie wegens veiligheidsoverwegingen afgesloten met een automatische toegang. Wanneer je een afspraak maakt krijg jij binnen de openingstijden toegang tot de stalling via een automatisch systeem. Verschillende locaties werken met verschillende toegangssystemen. Zo werken we met een telefonisch systeem, een persoonlijke online toegangspagina en toegangspasjes. Raadpleeg de stallingwijzer voor de instructies voor de automatische toegang op jouw locatie.

De stallingwijzer kan je downloaden in je Mijn Stalling31 account op de pagina ‘Contracten’ of klik hier om direct naar de pagina te gaan.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 5

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Ik wil mijn pakket upgraden naar een

Persoonlijke gegevens

Ik wil benaderd worden per


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature