Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Zichttermijn & herroeping

Om je stallingscontract te annuleren kun je aanspraak maken op je herroepingsrecht. Voor het herroepingsrecht geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat jouw stallingscontract de status “Getekend” krijgt in je persoonlijke Mijn Stalling account. Let op: het zichttermijn geldt dus niet vanaf de ingangsdatum van je contract.

Het stallingscontract herroepen doe je door ondubbelzinnige verklaring over de herroeping van je contract per e-mail te sturen naar [email protected].

Let er op dat je altijd een bevestiging moet ontvangen van jouw herroeping. Zonder deze bevestiging is jouw herroeping mogelijk niet geldig.

Restitutie stallingsgeld

Bij het herroepen van jouw contract wordt het betaalde stallingsgeld volledige of deels gerestitueerd. Wanneer jouw object in de eerste 14 dagen na het tekenen van jouw contract in de stalling heeft gestaan krijg je een deel van het stallingsgeld gerestitueerd. Je betaalt in dit geval voor het aantal dagen dat jouw object in de stalling heeft gestaan en het administratie servicefee. Het overige stallingsgeld wordt automatisch op je rekening teruggestort.

Wanneer je object niet in de stalling heeft gestaan krijg je het volledige stallingsgeld en administratie servicefee gerestitueerd.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 2

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Ik wil mijn pakket upgraden naar een

Persoonlijke gegevens

Ik wil benaderd worden per


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature