Waar kunnen we je mee helpen?
-
Hoe maak ik een afspraak?
Een haal-, breng-, of bezoekafspraak maak je gemakkelijk in je persoonlijke Mijn Stalling31 account. Volg de onderstaande stappen:
- Log in op je Mijn Stalling31 account;
- Kies voor Halen, Brengen of Bezoeken;
- Kies de gewenste datum;
- Kies de gewenste tijd;
- Vul eventuele extra informatie in voor de beheerder;
- Druk op ‘Afspraak maken‘.
Wil jij meer weten over het maken van afspraken? Klik dan hier.
-
Het lukt me niet om in te loggen
Inloggen op Mijn Stalling31 doe je met het e-mailadres waarmee je het contract hebt aangemaakt en je zelfgekozen wachtwoord. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen paniek, klik hier om direct een nieuwe wachtwoord aan te vragen.
Lukt het inloggen niet om een andere reden? Klik dan hier voor meer informatie over inloggen bij Mijn Stalling31.
-
Wie zet mijn object binnen en buiten?
Alleen de beheerders van onze Stalling31 locaties zetten jouw object binnen en buiten. Deze zijn hierin getraind en als enige bevoegd om objecten te verplaatsen op de stallingslocatie.
-
Kan ik mijn object bezoeken?
Ja, je kan jouw object bezoeken door een bezoekafspraak in te plannen in je Mijn Stalling31 account. Een bezoekafspraak wordt gezien als een ophaalafspraak dus houd rekening met het aantal afspraken van je budget-, basis- of pluspakket.
Let op; een bezoekafspraak kan alleen binnen beheerde tijden worden ingepland
-
De eerste keer je object brengen
Ga je voor de eerste keer jouw object naar de stalling brengen? Volg dan de volgende stappen:
- Maak een afspraak in Mijn Stalling31 tijdens beheerder tijden (een eerste brengafspraak kan niet tijdens self-servicetijden);
- Neem je kentekenbewijs mee en een vorm van identificatie;
- Verwijder de gasflessen en andere gevaarlijke stoffen uit je object. Bekijk alle huisregels hier.
De beheerder zal op locatie jouw object nameten en samen volledig nakijken op gebruiksschade. Daarna wordt het object incheckt en in de stalling geplaatst.
-
Hoe annuleer ik een afspraak?
Een gemaakte afspraak annuleer je gemakkelijk in Mijn Stalling31. Ga in het menu naar ‘Afspraken’ en klik de desbetreffende afspraak aan in ‘Toekomstige afspraken’. Klik vervolgens in het afsprakenvenster op ‘Afspraak annuleren’.
Een afspraak annuleren kan uiterlijk tot één dag van tevoren.
-
Hoe betaal ik stallingsgeld?
Bij het aanmaken van het contract vul je jouw IBAN-nummer in. Wanneer je akkoord geeft op het contract, ga je akkoord met de automatische incasso van Stalling31. Zodra het contract is ingegaan, stuurt de financiële administratie van Stalling31 een mail met daarin de factuur. Deze wordt dan binnen twee weken automatisch van je rekening afgeschreven. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.
-
Contactgegevens Stalling31
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Wij helpen je graag verder. Kies één van de onderstaande opties om contact op te nemen met ons:
Contactformulier | terugbelverzoek | telefoonnummer (alleen spoed)
De belangrijkste onderwerpen op een rij
Doe het zelf met Mijn Stalling31
Regel alles handig en snel via Mijn Stalling31. Plan een afspraak in, bekijk je facturen of download direct de Stallingwijzer van jouw stallingslocatie. Klik op de knop voor meer informatie of log direct in.
Kom je er niet uit?
We helpen je graag. Gebruik de onderstaande mogelijkheden.