Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe zeg ik mijn stallingscontract of opslagcontract op?

Wij hopen dat je naar alle tevredenheid terugkijkt op de stallingsperiode bij Stalling31. Uiteraard vinden wij het jammer dat je jouw stallingscontract wenst op te zeggen.

In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk om het contract te beëindigen. Na het eerste contractjaar is de minimale opzegtermijn voor een stallingspakket één maand.

Opzeggen kan op twee manieren:

  1. Via je online account;
  2. Per e-mail.

Via je online account:

  1. Klik hier om in te loggen op uw account;
  2. Klik vervolgens op ‘Contracten’, bovenaan in beeld;
  3. Indien je meerdere contracten bij Stalling31 hebt, selecteer je het desbetreffende contract dat je wenst op te zeggen;
  4. Klik rechtsonder in beeld op ‘Contract opzeggen’;
  5. Er verschijnt een pop-up waar je de einddatum in kan voeren. Het kalendertje houdt al rekening met het eerste stallingsjaar en/of de maand opzegtermijn;
  6. Vink de optie aan als je het object niet meer komt brengen voor de einddatum;
  7. Selecteer de reden van jouw opzegging;
  8. Klik op ‘Contract opzeggen’ om je opzegging te bevestigen.
  9. Hier ontvang je een bevestigingsmail van.

 

Per e-mail
Je kan per e-mail opzeggen door een mail te sturen naar [email protected]. Let op: graag wel mailen met het adres waar het contract op staat. Geef hierbij de gewenste einddatum aan en het kenteken van uw object.

Let op: telefonische opzeggingen kunnen niet door de klantenservice worden verwerkt.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 8

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Ik wil mijn pakket upgraden naar een

Persoonlijke gegevens

Ik wil benaderd worden per


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature