Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Je hebt een nieuw contract aangemaakt via de website en je wil het object dit weekend al brengen

Heb je een nieuw contract aangemaakt via onze website en wil je dit weekend je object al komen brengen? Dat is mogelijk!

Je hebt van ons een e-mail ontvangen voor de bevestiging van jouw contract aanvraag. Niet ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mailbox. In deze e-mail staan o.a. de gegevens en informatie om in te loggen. Log in op jouw online account en klik op de oranje knop ‘Brengen’. Er verschijnt een pop-up, waarin aangegeven wordt dat je eerst je klantgegevens moet invullen.

Je komt automatisch in een pop-up waar je alle missende gegevens kunt invoeren.

Zodra je alle gegevens hebt ingevoerd en opgeslagen, krijg je automatisch de pop-up voor het maken van de eerste afspraak. Hier krijg je alleen de beschikbare data te zien die gelijk zijn aan de openingstijden van jouw locatie.

Na het succesvol inplannen van deze eerste brengafspraak, ontvang je een bevestigingsmail en is de locatie beheerder direct op de hoogte van jouw komst. Deze eerste brengafspraak kan nog tot de avond ervoor ingepland worden. Vergeet niet om je identiteitsbewijs en kentekenbewijs mee te nemen wanneer je je object voor de eerste keer naar de stalling brengt.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Ik wil mijn pakket upgraden naar een

Persoonlijke gegevens

Ik wil benaderd worden per


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature